Termékstruktúra...


Válassza ki a cégéhez legjobban illeszkedő ügyviteli csomagunkat és kapcsolódó szolgáltatásokat, hogy vállalkozása hatékonyan, humán és technikai erőforrásai minél optimálisabban működhessenek. A csomagok olyan módon vannak kialakítva, hogy cégének igényeihez igazítva a napi ügymenetet optimálisan kiszolgálják. A csomagokhoz későbbiekben tetszőlegesen lehet külön modulokat, funkciókat választani vagy szükség esetén egyedi igények alapján modulokat, funkciókat is kialakítunk. Ha cége működéséhez a csomagjainkban elérhető funkcionalitás nem megfelelő, akkor egyedi funkciócsomagot is összeállítunk. Számunkra az Ön és cége igényei az irányadóak, nem kell felesleges funkciókért fizetnie.

Elérhető ügyviteli csomagok

  • INNOWAIRTM System Enterprise
  • Csomaghoz kapcsolódó egyéb modulok:
    • INNOWAIRTM Stat
    • INNOWAIRTM Portal
    • INNOWAIRTM Market
    • INNOWAIRTM CRM
    • INNOWAIRTM Site
    • INNOWAIRTM Mobil
  • INNOWAIRTM System Professional
  • Csomaghoz kapcsolódó egyéb modulok:
    • INNOWAIRTM Market
    • INNOWAIRTM CRM
    • INNOWAIRTM Site
  • INNOWAIRTM System Standard
  • Csomaghoz kapcsolódó egyéb modulok:
    • INNOWAIRTM Site

INNOWAIRTM System Standard

Alap csomagunk, mely olyan módon lett kialakítva, hogy a napi munkamenetet teljeskörűen támogatva legyen. Ehhez a kereskedelemben, szolgáltató és egyéb szektorban működő cégek, napi ügymenetében előforduló és szükséges funkciók elérését biztosítjuk. Internetről a nap 24 órájában elérhető adatbázis és WEB felületi funkciók. Korlátlan felhasználói szám és a rendszerben elérhető funkciók a felhasználónak beállított, jogosultságtól függő működése. A rendszerből lekérdezett adatok azonnali konvertálása xls, csv, xml formátumban a későbbi felhasználás céljára. Távoli felhasználók számára online kommunikáció támogatása (e-mail, chat, video chat, sms). Tetszőlege számú raktár kezelése, így akár több üzlet (Nagyker/kisker) is használhatja a közös adatbázist. Rendszerben képződő bizonylatok azonnali elektronikus úton (e-mail) történő továbbítása. Felhasználói aktivitások naplózása a rendszerben, melyek később lekérdezhetők. Megkezdett adatrögzítések, bizonylatok nyitva hagyása későbbi feldolgozáshoz, valamint nyitva hagyott kötelező sorszámozású bizonylatok jelzése a felhasználónak. Az árajánlat, megrendelő, szállítólevél, számla bizonylatok teljes körű támogatása, származtatása egymásból akár tervezett beszerzési adatok alapján is. Tetszőleges számú devizanem kezelése az árak meghatározására és nyelv független működés támogatása az esetlegesen határon átnyúló cégműködés támogatásához. Közösségen belüli és kívüli speciális bizonylatkezelések támogatása, többnyelvű bizonylatok kezelése a rendszerben és speciális a partnerhez kötött működési folyamatok, árképzések, kedvezmények beállíthatósága a rendszert használó számára. Az Standard csomagban elkészítjük cége weboldalát vagy ha már rendelkezik weboldallal azt átvesszük és integráljuk rendszerünkhöz, mely weboldal tartalomkezelését rendszerünkből végezheti a továbbiakban. És még sok apró és hasznos funkció, melyekről kérjen további információt cégünktől vagy keressen fel bennünket.

INNOWAIRTM System Professional

Olyan funkcionalitást tartalmazó csomag, mely mikro, kis- és középvállalkozásoknak szükséges funkciókat tartalmaz és olyan speciális vezetői döntések támogatásához szükséges funkciókat is ellát, melyek elengedhetetlenek mind a gazdasági és egyéb vezetők számára. A Professional csomag a rendszerben elérhető funkciókörökhöz kapcsolódóan több lekérdezési és elemzési lehetőséget biztosít és cégének web oldalát (Site) és/vagy web áruházát is kialakítjuk és kapcsoljuk az alaprendszerhez.

INNOWAIRTM System Enterprise

A legtöbb funkciót és szolgáltatást tartalmazó csomag, mely elemző és a termeléssel összefüggő funkciók használatát, több erre a célra kialakított rendszer eszközzel támogatja. Az Enterprise csomaghoz kapcsolódóan az összes modul funkcionalitása elérhető és support támogatás, valamint egyedileg kialakított funkciók fejlesztését is vállaljuk a bevezetéshez. Az Enterprise verzióban elérhetővé tesszük a rendszer bizonyos funkcióit, Mobil alaklamazáson keresztül is!

Kiegészítő modulok, funkció csomagok

  • INNOWAIRTM Stat

    Kimutatás és adatbányászati, elemző funkciókat támogató modul, mely segítségével a menedzsment naprakész információkhoz juthat a rendszerben képződő adatokból. A rendszer több olyan előre előállított kimutatást tartalmaz, mely segítségével a felhasználó könnyedén és egyszerű módon képes az adatokat elemezni. Lehetőség van sémák létrehozására, mely sémákat a felhasználó maga tudja létrehozni, majd később újra felhasználni, valamint más felhasználóknak számára is elérhetővé is teheti.

    INNOWAIRTM Portal

    A Portal modul funkcióin keresztül a cégével kapcsolatban álló ügyfelek, (kiemelt VIP) online módon képesek lesznek a nyilvántartott adatokból (megfelelő jogosultság mellet) lekérdezéseket futtatni és bizonyos kerekedelmi folyamatokban együttműködni az Ön cégével. Tehát áttekinthetik rendeléseiket, rendeléseket adhatnak le és eddigi értékesítési bizonylataikat tekinthetik át, kommunikálhatnak velünk. Bejelentéseket tehetnek cégünknek árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, (support, ügyfélszolgálat) melyekre segítséget, támogatást várnak cégétől. A WEB áruházzal szemben a Portal egy un. kiemelt ügyfélkörrel (csak akiknek elérhetőséget adunk a Portálhoz) kapcsolatos kiszolgálást jelent, míg a WEB áruház egy publikus, mindenki számára elérhető felület az interneten.

  • INNOWAIRTM Market

    Komplex WEB áruház azon kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára, akik a kereskedelmi folyamatokban képződő adatokra támaszkodva, direkt módon kívánják kezelni a WEB-en történő tranzakciókat (megrendelés, elektronikus fizetés). A rendszerben nyilvántartott áruk, speciális árak, kedvezmények, akciók, kampányok, hírlevelek, megrendelések kezelése és az ügyvitel támogatása web áruházban történt folyamatok kezeléséhez.

  • INNOWAIRTM CRM

    Komplex ügyfélkapcsolat menedzsmentet támogató modul, összegyűjti az ügyfelekkel kapcsolatos információkat és operatív támogatást nyújt az ügyfelekkel történő interakciók során (operatív CRM), valamint a vevőinformációk különböző szempontokból való elemzésével segít új vevőértékek kialakításában (analitikus CRM).
    A kapcsolatmenedzsment (CRM) az alábbiakban segíti üzleti folyamatait:
    o Új üzleti lehetőségek feltárása
    o Érdeklődés felkeltése
    o Érdeklődések átalakítása eladássá
    o Ügyfélkapcsolatok ápolása

  • INNOWAIRTM Site

    Cége tevékenységéhez kapcsolódó megjelenés a WEB-en, valamint a rendszerben tárolt adatok alapján direkt tartalom megjelenítése. Az INNOWAIRTM Site minden esetben az újonnan bevezetett rendszer és az ön cége tevékenységéhez igazodva, testreszabott módon, kerül kialakításra. Ha még nincs web oldala kialakítjuk és integráljuk rendszerünkhöz, teljeskörű tartalomkezelő funkciókon keresztül, vagy ha már van web oldala átvesszük és kapcsoljuk rendszerünkhöz.

  • INNOWAIRTM Mobil

    Cége adatait elérheti bárhol és bármikor az INNOWAIR Mobil alkalmazás segítségvel. Ez a modul lehetőséget biztosít, hogy a kezében elvihesse magával az irodáját és szükség esetén betekinthessen vagy beavatkozhasson az elektronikus ügyvitel folyamataiba. Forgalmi adatokat, kimutatásokat, ügyfél adatokat, napi statisztikákat vagy akár webkamerák képfolyamát is megtekintheti mobilja segítségével.

Keressen bennünket elérhetőségeinken vagy kérjen bővebb információt elektronikus formában!

Marketing anyag kérés | Direkt kapcsolatfelvétel