Az INNOWAIR rendszerről...

Szolgáltatásaink

Az INNOWAIRTM Kereskedelmi és Vállalatirányítási Rendszer azzal a céllal jött létre, hogy a jelen korszerű technológiáit ötvözve és az internet adta lehetőségeket kiaknázva, új felhasználói felület, könnyen áttekinthető és érthető, valamint a belső ügyvitelt jobban átláthatóbbá tevő rendszert alkosson. Rendszerünk nagy hangsúlyt fektet a cégen belüli és kereskedelmi tevékenységéhez kapcsolódó, külső elektronikus kommunikációs lehetőségek (üzenet küldése, chat, video és hangkapcsolat) támogatásában, mely funkciókkal gyorsan és költséghatékonyan kommunikálhat - földrajzilag távol eső - telephelyei vagy cégei között (többcéges működés).

Az INNOWAIRTM Rendszer egy költséghatékony megoldás, amely kifejezetten a mikro, kis- és középméretű vállalkozások igényei alapján készült. A rendszer használatával a vállalkozások növelhetik termelékenységüket anélkül, hogy napi üzletmenetüket számottevően módosítaniuk kellene. A rendszer integrált funkcionalitást biztosít a kereskedelem, ellátási lánc menedzsment, termelés, tervezés, ügyfélkapcsolat-kezelés és eBusiness területeken. A rendszerben lévő üzleti, pénzügyi, és logisztikai információk mindig valós idejű, teljes képet nyújtanak a felhasználók számára. Az integrált működésnek köszönhetően a vállalkozás folyamatai áttekinthetővé válnak, megszűnik a dupla adatbevitel és csökkenthető a párhuzamos folyamatok száma.

A rendszer minden olyan funkciót tartalmaz, mely szükséges lehet mikro, kis- és középvállalkozások működésének támogatásához, ügyviteli feladatainak ellátásához. A funkciók összhangban vannak cége WEB oldalának tartalmi megjelenésével, valamint közvetlenül (interneten keresztül) képes kiszolgálni vállalkozása kereskedelmi tevékenységét Vállalati Portál vagy WEB áruház modulja segítségével. Hatékony támogatatást nyújt, a helyileg távol eső telephelyek között direkt kommunikáció támogatásában (belső üzenetek felhasználók között, hibabejelentések kezelése, levelek, csatolt anyagok küldése). Lehetőséget biztosít mobil munka támogatásában PDA (okos telefon - GSM hálózat) eszközök felhasználásával.
A rendszer megfelel az elektronikus fizetéssel kapcsolatosan kötelezően előírt követelményeknek, így ügyfelei a WEB áruházban vagy vállalati portáljában megrendelt termékei ellenértékét, akár bankkártyás fizetési móddal is ki tudja egyenlíteni. Az elektronikus számlázás vagy tetszőleges elektronikus bizonylat folyamatát is teljes körűen támogatja, valamint cégünk kapcsolatban áll olyan EDI szolgáltatókkal, mely szolgáltatókhoz rendszerünk direkt módon képes kapcsolódni, így bármilyen elektronikus bizonylat továbbítását és fogadását integrált módon képes kezelni.
A rendszer fejlesztésénél nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy minél átjárhatobb és egyszerűen használható (szoftver ergonómia) funkciókat, működést alakítsunk ki. Valamint az ügyvitelben már megszokott és használt más rendszerekkel való integráltságra törekedtünk, melynek eredményeként rendszerünkhöz a Microsoft Office Word (dokumentum kezelés) és Excel (kimutatás kezelés, kontrolling) irodai programjai integrálva lettek. Valamint a napjainkban nagy teret hódító és meghatározó Google internet alapú eszközei (GMail - teljes levelezés támogatás, Google Analytics - látogatottsági kimutatások, Google Calendar - belső céges naptári integrálás, Google Maps - térképen szállítási, címadatok megjelenítése) is integráltan elérhetők a rendszerben.

Az INNOWAIRTM Rendszer cége legjobb választása ahhoz,
hogy innovatív, korszerű és hatékony megoldást kapjon
üzleti, gyártási folyamatai és kereskedelmi tevékenysége támogatásához.

Keressen bennünket elérhetőségeinken vagy kérjen bővebb információt elektronikus formában!

Marketing anyag kérés | Direkt kapcsolatfelvétel