Bevezethetőség...

Rendszerünket milyen módon vezetheti be vállalkozásához...

Az INNOWAIR Kereskedelmi és Vállalatirányítási Rendszer két fő irányvonal mentén szerezhető és vezethető be vállalkozása számára. Az első megoldás a rendszer megvásárlása, mely beruházás útján egy igényfelmérést követően (rendszer bemutatása és szükséges funkciók, felhasználók számának meghatározása) árajánlat elkészítése és elfogadása után történik meg. Ebben az esetben az IML Interaktív Kft. a felmérésnek megfelelően testre szabja a rendszerben elérhető funkciókat és speciális esetben, új funkciókkal is kibővíti, majd bevezeti és átadja a rendszert. Ha beruházás keretében kívánja bevezetni rendszerünket, akár pályázati lehetőséget is igénybe véve keresünk megoldást informatikai problémájára, így csökkenthető a vállalkozás beruházásának önerőben megjelenő mértéke. A pályázat útján való beruházás keretei között, más eszközök is beszerezhetők (hardver, nem informatikai eszközök, egyéb szolgáltatás), mely lehetőségeket a választott pályázati anyag ír elő. Cégünk a pályázat elkészítését is vállalja, de természetesen nem garantáljuk annak elnyerését is. A jelenleg nem elérhető pályázati forma a GOP. 2.2.1/2.2.3 Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása, mely pályázat 2014. tavaszától (tervezett) nyújtható be, és a pályázat követelmény specifikációjának rendszerünk teljes mértékben megfelel.

Az IML Interaktív Kft. szerződést köt a rendszert bevezetni kívánó céggel és a testreszabott funkciókat, oktatás követően átadja a felhasználónak. A rendszer használatával párhuzamosan a működést folyamatosan monitorozzuk és a jelentkező problémákra, rövid időn belül megoldást biztosítunk. A rendszerhez support szolgáltatás igényelhető - külön szerződés keretei között - mely speciális, egyéb szolgáltatások elérését is lehetővé teszi (domain igénylés, regisztrálás, tárhely, e-mail szolgáltatás), valamint a rendszerrel kapcsolatban felmerülő igények megoldására, kedvezőbb árképzést biztosít.

A másik megoldás a beruházást nem igénylő, SaaS szolgáltatás (Software as a Service) keretében is lehetőség van a rendszert használatba venni. Ennek lényege, hogy a rendszert használó cég nem beruházás formájában vásárolja meg az alkalmazást, hanem bérli azt. A bérlet során a rendszer licensz joga nem kerül felhasználó birtokába, csak használati jogokat kap a szolgáltatótól, de a nyilvántartott adatok tulajdonosa. Az IML Interaktív Kft. az igények felmérését követően szerződést köt a rendszert bérlővel, majd a rendszer testre szabását követően átadja felhasználónak.

A szolgáltatás alapú megoldások számos előnnyel, és természetesen hátránnyal is járnak. A legnagyobb előnye minden bizonnyal azegyszerűsége, amely maga után vonja a költségtakarékosságot is. Mivel a hardver és a szoftver üzemeltetése, karbantartása nagyrészt a gyártóra vagy a szolgáltató cégre hárul, ezért a végfelhasználóknak - az előfizetési díjon kívül - nem kell különösebb beruházásokkal számolniuk. Nem kell több százezret, sok milliót kiadnunk komplex informatikai, szoftver megoldások bevezetésére. Ezen kívülkevesebb emberi erőforrásravan szükség, hiszen bizonyos konfigurációs, valamint felügyeleti funkciók könnyebben kiszervezhetőek. Az SaaS másik nagy előnye a méretezhetőség. A szolgáltatásokra vonatkozó előfizetések ugyanis egyszerűen bővíthetők, és megnövekedett terhelés esetén sem kell azon gondolkodni, hogy a saját szerverek bírni fogják-e a terhelést, hiszen az IML Interaktív Kft.-nél nagy rendelkezésre állású, komoly kapacitású háttérrendszerek működnek, valamint a működési folyamatokat monitorozzák.

Ezek ellenére néhány hátránnyal is számolnunk kell. Talán a legfontosabb, hogy a szolgáltatásalapú megoldás igénybevételekor, egy külső szolgáltató cégre kell rábíznunk adataink tárolását és bizonyos feladatok elvégzését, ehhez pedig bizalomra van szükség. A szükséges szabályok, jogi formulák betartásával, azonban az említett problémák megelőzhetők. Egy jól kialakított rendszer, mely a szolgáltatás alapú megoldásra van kifejlesztve és a szolgáltatást végző cég struktúrája is ennek megfelelően van kialakítva, rendkívül előnyös lehetőségeket biztosíthat azon cégek számára, akik ebben a megoldásban gondolkodnak.

Az SaaS struktúrájú rendszer üzemeltetését az IML Interaktív Kft. végzi, saját szerverfarmján és az ezzel kapcsolatos költségeket felhasználó két elszámolási formában rendezheti:

  1. Időszakos fixdíjas - a bevezetést megelőző felmérésben meghatározott funkciók alapján kialakított ár elszámolás alapján történő használat. Ebben az esetben a díj tartalmazza a 24 órás interneten keresztül történő szolgáltatások elérését (alkalmazás funkcióinak adatkiszolgálása, web alkalmazási felületek elérését portál, web áruház, online web oldal) a meghatározott felhasználói számban és az adatok biztonsági mentését. Az időszakot a felhasználó választhatja meg, mely havi, negyedéves lehet.
  1. Tranzakciószám alapján történő elszámolás - ebben az esetben a rendszer felmérését követően kialakított és bevezetett rendszer bizonyos időszak alapján (havi, negyedéves) használata alapján kerül kiszámításra a havidíj. Ez az elszámolási forma azoknak célszerű igénybe venni, akik időszakosan nagyobb számú ügyviteli folyamatot kívánnak ellátni a rendszerrel, de az időszak végén a folyamataik csökkenek, vagy akár szünetelnek.

Keressen bennünket elérhetőségeinken vagy kérjen bővebb információt elektronikus formában!

Marketing anyag kérés | Direkt kapcsolatfelvétel